ヒグラシの到来日本の四季の秋の季節の歓迎 夜蝉のヒグラシが逢いに来ました。


ある日ヒグラシの到来日本の四季の歓迎 夜ヒグラシのメスが逢いに来ました。
メスは下半身に針のような部分があります。飛べるようです。羽は無事で怪我はありません。メスはネットで調べると泣かないようです。

セミの映像ひぐらしの写真

眠かったのか簡単に大人しく捕獲されました。ベランダのセミはベランダの
育成中の産卵木を求めてきたのか?セミの幼虫は成長まで長いので放します。セミの食中の文化はイナゴの佃煮でOUTな私はありません。さようなら日本セミ様どうぞカラスに食べられない様にお元気で。ベランダの網戸につけておくと暫く今日一夜を過ごし翌朝居なくなっていました。元気に空へサヨウナラと飛んで行ったでしょう。

蝉のヒグラシを写真で掲載してみる

ANIMA person according to cryptocurrencies in legal currency names From the time of the Roman Empire

I'm happy to see you again and again. Thank you very much. The net site that appeared in the blog space was late, but it appeared. Mainly bloggers. If you have a blog you are writing about, please write it in the comments section. I would also like to visit your affiliate site. thank you.

Post a Comment

Hello, search engine of the world I have created this Google site for friendship. Please feel free to comment if you have me with friendly and friendly advice. I will reply friendly as soon as it is confirmed

Previous Post Next Post

Contact Form