猫の日常 猫のブログAM:8:00GOODDAYS


AM:8:00GOODDAYS 猫と自然と21世紀

世界珍猫 世界MIX系猫の推薦 僕の飼い猫ラッキー!
今日も愛猫達はONLINEに登場!

日本猫のブログへアクセスする

写真/Mr.ラッキー15才さん 飼い猫 寝ている写真

普通に可愛いですね。
案外猫好きになったよね


今私の脚の上でluckyが寝てる
「  ラッキーさんへ 正直動けん 」




夜空を猫とベランダで見ていた私は
微かに動いたように見えた夜空をみる。
写メ撮影で静画では確認出来ませんでしたが 手振れ無しに
星が沢山動いてます 

何? 僕の乱視? カメラの調整?


自衛隊や飛行機の夜間飛行とも違う
あるいわ…まさかのET? 
まぁ此方は気のせいでしょうね
星か何かなんだよほとんどそういうのわかってるさ

多分これって乱視かなと思いますが、乱視の場合は星が動いて見える場合がある、きっとそういうことですね



私: Mrラッキー、私は画が欲しいが為にティッシュ誘き出し作戦を展開する。

ふと思えば‥


ラッキーとは
僕は少年時代から何時も一緒に育ってきた
懐かしいね 猫がまだ小さかった頃は思い出に浸る
To be continued




ANIMA person according to cryptocurrencies in legal currency names From the time of the Roman Empire

I'm happy to see you again and again. Thank you very much. The net site that appeared in the blog space was late, but it appeared. Mainly bloggers. If you have a blog you are writing about, please write it in the comments section. I would also like to visit your affiliate site. thank you.

Post a Comment

Hello, search engine of the world I have created this Google site for friendship. Please feel free to comment if you have me with friendly and friendly advice. I will reply friendly as soon as it is confirmed

Previous Post Next Post

Contact Form