メルカリ御宝発見!メルカリフリマで見つけたこんなもの

2019 There are cats and games and various pictures and videos. Please also look at the original mysterious information that can be confirmed only here. Windows In addition to retro PCs and Japanese game information, there are photos of living things.


メルカリ御宝発見!メルカリフリマで見つけたこんなもの

正直安すぎるでしょう
パソコンジャンクの出品 修理用に液晶って数千円はしますからね。特にとても古い液晶は数万円でも取引されても驚きはしない程貴重です。
ってこれうちのブログに載ってたやつ。

そう僕です。自分で壊しましたんです。もちろん不本意です。一晩やるせなさで無気力になりました。やっちまったよ俺
CPU交換でセロンCPUからPentium4に行けるかと思いながら
CPUセットして結局一回でピンを破壊しました。CPUセットの部分の音がザクって聞こえてたんですよ。
で通電して結局ダメでした。
正直LXには低価格Windows予備機としてお世話になりました。具体的な活躍はHDDのフォーマットとCD鑑賞、そして検索とWindowsⅩの学習、ビスタの体験。とっても素敵な2006年の発売当時のジャンク品だったこいつは今ではジャンクとして300円で出品しています。結構良いパソコンで正直Windowsビスタにしては上出来でした。
上質なデスクトップパソコンで愛嬌がある製品です。お役に立てればと出品です。
基板を探して変えても良いけど部品特に液晶などを使う人いたら如何でしょうと思ってます。勿論パーツは別であります。

https://item.mercari.com/jp/m17890171512/?_s=U2FsdGVkX198sgG-N-moARn_zQCqR-se7hrou4ZIDCSg5_VIcEOa1BLHHQhr25e3uv9jwq8lLNuw6dLlQFVJBNpTAa_PmhT04n9YnrhMmK8UDQd6p2kvfUF_rMt08w3V








ANIMA person according to cryptocurrencies in legal currency names From the time of the Roman Empire

I'm happy to see you again and again. Thank you very much. The net site that appeared in the blog space was late, but it appeared. Mainly bloggers. If you have a blog you are writing about, please write it in the comments section. I would also like to visit your affiliate site. thank you.

Post a Comment

Hello, search engine of the world I have created this Google site for friendship. Please feel free to comment if you have me with friendly and friendly advice. I will reply friendly as soon as it is confirmed

Previous Post Next Post

Contact Form